neděle 30. června 2013

For three months my birthday! :D

Bomba-za tři měsíce budu mít narozeniny!
Já vím,že je ještě dost brzo,abych si vymýšlela dárky,ale co já už jsem prostě taková a možná mám jeden plán.
Já bych hrozně moc chtěla mít svého vlastního psa <3 Psa má v dnešní době každá druhá rodina a někdo si ho teda nemusí přát.Chtěla bych spíš takového malinkého a roztomilého psa,ale musí se hlavně líbit mamce jinak nic :D Nevíte vy o nějaké rase,která není moc náročná na pohyb a je roztomilá?Jako já bych nejvíc chtěla toho mopsíka :3
Ale ten se zase líbí jenom mě -_- :D Tak co?Máte nějaké dobré typy?

2 komentáře:

  1. Taky bych chtěla mít psa, ale naši mě ho nedovolí, protože bydlíme v bytě, ach jo !! Ale doporučila bych ti rasu Boloňský psík, pražský krysařík, Ratlík. To záleží na tobě a mamce, na internetu najdeš určitě mnoho odkazů s rasy psů. Tak si s mamkou sesedněte a probrouzdejte to :D Já bych chtěla strašně moc mít bígla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kup si labradora! Sice je větší, ale jsou to hrozný trdla a jsou líný! :D

    OdpovědětVymazat